FLYTTEVASK BEDRIFT


Å flytte til et nytt kontor er et spennende steg i arbeidslivet.

Pass derfor på å nyte tiden fult ut - og la oss ta hånd om flyttevask.

Vi tar hånd om flyttevasken i kontoret du flytter fra. Raskt, profesjonelt og alltid til en riktig god pris.

Ved vår flyttevask Oslo lover vi:

  • Alltid Fornøyd-Kunde-Garanti

  • Vi gir alltid garanti på flyttevasken, som gjør at eventuelle feil som kan dukke opp ved inspeksjon utbedres snarest av oss.

    FLYTTEVASK steg for steg:

  • Legg igjen dine kontaktopplysninger
  • Vi kontakter deg så fort som mulig
  • Rengjøring vil foregå på den datoen dere booker
  • VANLIGE SPØRSMÅL OG SVAR

    Trenger kontoret være tom?

    Ja, så godt som mulig. Vi har naturligvis forståelse for at visse ting av ulike anledninger kan være nødvendig å beholde i kontoret ved flyttevasken. Dette kan dog påvirke vår mulighet til å garantere et godt resultat.

    Tar dere med egne rengjøringsprodukter?

    Ja, ingenting trenger å være i kontoret. Limpio står for rengjøringsprodukter, samt utstyr til rengjøring. Vi anvender naturlige og effektive rengjøringsprodukter -og midler tilpasset ulike typer gulv, vegger, tak, maling, etc. uten at det skal kunne ta skade. Produktene vi bruker inngår i prisen ved flyttevask Oslo. Dersom du ønsker at vi bruker produkter du selv har tilgjengelig for vask Oslo, må du gjerne gi oss beskjed om dette på forhånd.

    Hvor lang tid tar en flyttevask?

    Eksakt varighet varierer naturligvis med objektets størrelse. Da flyttevask er et relativt omfattende oppdrag arbeider vårt personale alltid i spesialtrenede flyttevaskteam. For å få en omtrentlig estimert tid for vask Oslo kan du alltid kontakte oss.

    Hva må jeg tenke på før flyttevasken?

    Vi tilbyr alt av produkter og utstyr for rengjøringen. Tenk dog på at kontoret bør være helt tomt når vi kommer, for at vi skal kunne utføre vaskingen på en god og grundig måte. Kjøleskap og frysere bør helst være flyttet ut av boligen, eller dratt frem, avstengte og stikkontakter plugget ut, slik at vi kommer til med vaskingen. Om det er eksisterende skader, som for eksempel vinduer som ikke kan åpnes eller ødelagte hvitevarer, er det viktig at du melder i fra til oss før vi setter i gang med rengjøringen. Tenk også på å gi oss beskjed om du vil at vi skal rengjøre tilleggsområder, slik som balkong, oppbevaringsrom eller garasje, ettersom dette bør bestilles innen vi begynner vaskingen.